Гарантія:
Умови повернення для товарів неналежної якості.
У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через виявлення браку, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону 38(067)4400022 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару.
В індивідуальному порядку вирішити питання:
- при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 7%,
- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.
Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram, WhatsApp по номеру телефону зазначеному на сайті.
Повернення здійснюється за рахунок Одержувача, будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно в нашій точці ( магазин, складі, торговій точці і т.д.) за адресою: 03165, м. Київ, вул. Віталія Скакуна, 26
Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у такі способи:
- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання результатів перевірки товару,
- готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару.
Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненного товару.
Товари які не підлягають обміну, або поверненню.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Мінімальна вартість замовлення 200 грн.
Список документів, необхідних для оформлення повернення бракованого товару:
1. Товарний чек, накладна, видана для придбання товару в Автоскладі;
2. Замовлення-наряд на роботи з повертаною запчастиною, видане сертифікованим сервісним центром, в якому зазначено: державний реєстраційний знак (номер) автомобіля, VIN-код автомобіля (номер шасі), марка автомобіля, тип двигуна, ПІБ власника, пробіг автомобіля на момент встановлення цієї деталі;
3. Замовлення-наряд на виконання робіт із заміни сполучених вузлів та агрегатів, якщо це необхідно;
4. Копію документа, що підтверджує оплату проведених робіт;
5. Копію сертифіката сервісного центру, виданого та дозволяючого проведення відповідних робіт;
6. Висновок сервісного центру - акт дефектації про несправність деталі на фірм. бланку.